9 / 100
Frame

Service center

Service în garanție și postgaranție

Sculele și utilajele vândute de noi, sunt susținute de un atelier de reparații prin efectuarea unor activități de întreținere, revizii și reparație în perioada de garanție și post garanție.

  • Personalul nostru este instruit periodic de către furnizorii noștri de echipamente, utilaje și scule electrice, pentru a efectua reparațiile într-un mod profesional.

Colegii noștri, vă stau la dispoziție prin preluarea produsului defect, întocmirea unor devize, aproximând valoarea reparației, apoi după acceptul dumneavoastră, trecem la repararea produsului în cel mai scurt timp posibil, o medie de 72 ore, pentru piesele ce sunt în stocul nostru și al furnizorul de piese de schimb.

Pentru piesele care nu sunt în stocul nostru sau al furnizorului, dorim sa informam clienții asupra termenului de reparație și livrare ale produsului în cauză. La toate reparațiile utilizăm numai piese originale, iar cele înlocuite se dau clientului. După efectuarea reparației, toate produsele sunt testate pentru a verifica parametri de funcționare. Asigurăm garanția produselor reparate, conform normelor legale.

  • Asigurăm service și pentru echipamentele și utilajele care nu sunt cumpărate de la noi, și la mărci cunoscute în piața din România, cum ar fi: Makita, Bosch, Rems, Stihl, Rothenberger, Metabo, Honda, Briggs & Stratton, Masalta, etc.
  • De asemenea, la cererea clienților sau în anumite situații cum ar fi intervenții la utilaje mari, generatoare, etc. ne putem deplasa în șantiere sau la sediul clientului printr-o programare prealabilă sau în cel mai scurt timp posibil.

Prin devizul:
Clientul trebuie să fie mulțumit de reparația efectuată în service-ul nostru”, facem tot posibilul să fim la inalțimea așteptărilor dumneavoastră, invitându-vă sa încercați serviciile noastre sau sa trimiteti utilajele/sculele electrice la adresa: SIBIU,
Șos. Alba Iulia, Nr. 49, Bl. 1, Parter, 550018, telefon: 026.922.08.08